Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Time school Time schoolTime schoolTime schoolTime schoolTime school

Γυμνάσιο Ζηπαρίου

ο ιστότοπος του σχολείου μας...

Καλώς ήρθατε ...

 

smileys-school-891509

 

... στο διαδικτυακό ιστότοπο του σχολείου μας

Κανονισμός Σχολείου

Esoterikos Kanonismos

Αξιολόγηση Σχολείου

ajiologisi

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

rubikscube

symboulos sxolikis zois 1

DYEP3

symboulos sxolikis zois 1

 

 ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ  ΣΧΟΛΙΚΗΣ  ΖΩΗΣ  -  Ετήσιος ορισμός

2023-2024

Ως Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής ορίζονται οι εκπαιδευτικοί του σχολείου Κουμή Στυλιανή ΠΕ04.01 ΕΑΕ και Ρέντζιου Παναγιώτα ΠΕ02 (με την υπ' αριθ. 7254/25-10-2023 Απόφαση Ορισμού του ΣΕ Παιδαγωγικής Ευθύνης).

2022-2023

Ως Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής ορίζονται οι εκπαιδευτικοί του σχολείου Κουμή Στυλιανή ΠΕ04.01 ΕΑΕ και Ρέντζιου Παναγιώτα ΠΕ02 (με την υπ' αριθ. 1169/04-11-2022 Απόφαση Ορισμού της ΣΕΕ Παιδαγωγικής Ευθύνης).

2021-2022

Ως Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής ορίζονται οι εκπαιδευτικοί του σχολείου Κοταλακίδης Γρηγόριος ΠΕ78 και Λοστορίδης Σάββας ΠΕ02 ΕΑΕ (με την υπ' αριθ. 727β/11-05-2022 Απόφαση Ορισμού της ΣΕΕ Παιδαγωγικής Ευθύνης).

2020-2021

Ως Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής ορίζονται οι εκπαιδευτικοί του σχολείου Κεσσοπούλου Μαρία ΠΕ02 και Ρέντζιου Παναγιώτα ΠΕ02 (με την υπ' αριθ. 319/24-11-2020 Απόφαση Ορισμού της ΣΕΕ Παιδαγωγικής Ευθύνης).

 

 ΤΟ  ΕΡΓΟ  ΤΟΥ  ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ  ΣΧΟΛΙΚΗΣ  ΖΩΗΣ

Ο Σύμβουλος Σχολικής Ζωής:

• Συμβουλεύει, καθοδηγεί και ενημερώνει μαθητές, μαθήτριες, γονείς και κηδεμόνες για θέματα παιδαγωγικής και αντιμετώπισης ζητημάτων σε τομείς που απασχολούν τη σχολική μονάδα - όπως ενδεικτικά, η διαχείριση κρίσεων και πρόληψη ακραίων συμπεριφορών, μαθησιακές δυσκολίες, συμπερίληψη και ενσωμάτωση, μαθητές με ιδιαίτερες δυνατότητες, κλίσεις και ταλέντα, μετάβαση σε άλλες βαθμίδες, σχολική κινητικότητα, συμβουλευτική και ομάδες γονέων - και παράλληλα συμβάλλει στην καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ασκεί τα καθήκοντά του και λειτουργεί συμπληρωματικά και ενισχυτικά προς τους υφιστάμενους θεσμούς υποστήριξης των σχολικών μονάδων, χωρίς να υποκαθιστά τις αρμοδιότητες του συλλόγου διδασκόντων, του Διευθυντή και του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας ή τις αρμοδιότητες υποστηρικτικών δομών της εκπαίδευσης. 

Βρίσκεται σε άμεση και διαρκή επικοινωνία με τους μαθητές ευθύνης του, τον σύλλογο διδασκόντων και το λοιπό εκπαιδευτικό προσωπικό, όπως επίσης τους γονείς και κηδεμόνες. Ενεργεί όποτε αυτό του ζητηθεί, αλλά και με δική του πρωτοβουλία, εφόσον υποπέσει στην αντίληψή του κατάσταση, η οποία χρήζει ιδιαίτερης αντιμετώπισης. Στο πλαίσιο επιτέλεσης του έργου του, συνεργάζεται με τις υποστηρικτικές δομές και δύναται να ζητήσει τη συνδρομή τους για την αντιμετώπιση μεμονωμένων περιστατικών ή ειδικών περιπτώσεων, όπως και να παραπέμψει τον χειρισμό τους αρμοδίως σε αυτές ή στον σύλλογο διδασκόντων, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους.

Αντιμετωπίζει τα ζητήματα που απασχολούν τη σχολική μονάδα και τη σχολική κοινότητα που εκτείνονται και στην κοινωνία, μέσα από οργανωμένες κοινωνικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις, επιδιώκει να στηρίξει και να βελτιώσει τους εκπαιδευτικούς και τους κοινωνικούς μηχανισμούς, αναλαμβάνοντας ένα έργο προληπτικού και συμβουλευτικού χαρακτήρα στην αντιμετώπιση και καταπολέμηση πολλών κοινωνικών και παιδαγωγικών προβλημάτων, που ανακύπτουν στη σχολική τάξη, στη ζωή της σχολικής και ευρύτερης κοινότητας και επηρεάζουν τη ζωή των μαθητών. 

 

 ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ  &  ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ

Κύριες αρμοδιότητες και καθήκοντα του Συμβούλου Σχολικής Ζωής είναι:

Η συμβουλευτική καθοδήγηση, η ενημέρωση και η υποστήριξη μαθητών, γονέων και κηδεμόνων σε θέματα παιδαγωγικής αντιμετώπισης ζητημάτων σε τομείς που απασχολούν τη σχολική μονάδα, όπως ενδεικτικά, η διευθέτηση κρίσεων, η πρόληψη ακραίων συμπεριφορών, και η διαχείριση μαθησιακών δυσκολιών.

Η ενθάρρυνση και η ενίσχυση της επικοινωνίας του σχολείου με την οικογένεια και την ευρύτερη κοινότητα.

Η υποστήριξη μέσα από κοινωνικοπαιδαγωγικά προγράμματα, μεθόδους και πρακτικές για τη δημιουργική σύνδεση σχολείου, οικογένειας και κοινότητας και την συνεργασία τους, με στόχο τη διαχείριση κρίσεων, δηλαδή την πρόληψη κάθε τύπου αντικοινωνικών συμπεριφορών, την ενίσχυση μαθητών με ιδιαίτερες μαθησιακές ή συναισθηματικές δυσκολίες, την υποστήριξη αυτών και των οικογενειών τους κ.ά.

Η κοινωνική ένταξη, η συμπερίληψη και ενσωμάτωση μαθητών με ιδιαίτερες ικανότητες, κλίσεις και ταλέντα και η αξιοποίηση αυτών στον χώρο της σχολικής κοινότητας.

Η υποστήριξη των μαθητών/τριών μέσα από προληπτικές αλλά και συμβουλευτικές κοινωνικοπαιδαγωγικές δράσεις, προκειμένου οι μαθητές να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και αυτοεκτίμηση, ώστε να συμμετέχουν ενεργά και αποτελεσματικά στην σχολική ζωή.

Η συνεργασία και η υποστήριξη των οικογενειών των μαθητών θα πραγματοποιηθεί συμπεριλαμβάνοντας και αξιοποιώντας τις κοινωνικοπαιδαγωγικές δράσεις, τη συμβουλευτική γονέων και τη δημιουργία ομάδων γονέων με κοινά ενδιαφέροντα και ανάγκες.

H δημιουργία και η καλλιέργεια θετικών σχέσεων αλληλεπίδρασης και συνεργασίας μεταξύ των μελών της σχολικής μονάδας και της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων, σε συνεργασία με τα ΚΕΣΥ, προς όφελος των μελών της σχολικής κοινότητας.

Η άσκηση των καθηκόντων του Συμβούλου Σχολικής Ζωής λαμβάνει χώρα συμπληρωματικά και ενισχυτικά προς τους υφιστάμενους θεσμούς υποστήριξης των σχολικών μονάδων, χωρίς να υποκαθιστά τις αρμοδιότητες του συλλόγου διδασκόντων, του Διευθυντή και του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του Παιδαγωγικά Υπεύθυνου για τη σχολική μονάδα ή τις αρμοδιότητες υποστηρικτικών δομών της εκπαίδευσης. 

 

 ΘΕΣΜΙΚΟ  ΠΛΑΙΣΙΟ

2020-2021

Υπουργική Απόφαση Αριθ. 129431/ΓΔ4/28-09-2020 με θέμα "Σύμβουλος Σχολικής Ζωής" (ΦΕΚ 4183/Β/28-09-2020).

Νόμος 4692/12-06-2020, "Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις", αναφορά στο άρθρο 38 (ΦΕΚ 111/Α/12-06-2020).

 

dyep

 ΙΔΡΥΣΗ ΤΩΝ ΔΥΕΠ - ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Για την παροχή εκπαίδευσης στα παιδιά πολιτών τρίτων χωρών ιδρύονται κάθε σχολικό έτος Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ), οι οποίες λειτουργούν, στις περισσότερες των περιπτώσεων, εντός των σχολικών μονάδων εκείνων των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας, στα όρια των οποίων υφίστανται Κέντρα Φιλοξενίας. Σε κάθε σχολική μονάδα αντιστοιχεί μία αυτοτελής ΔΥΕΠ, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει περισσότερα τμήματα, αναλόγως του αριθμού των μαθητών.

Οι σχολικές μονάδες, εντός των οποίων θα λειτουργήσουν οι ΔΥΕΠ, καθορίζονται με Υπουργική Απόφαση κατόπιν εισήγησης του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εφόσον συντρέχουν τα ακόλουθα κριτήρια: α) εύλογη απόσταση από το κέντρο φιλοξενίας, β) ύπαρξη διαθέσιμων και κατάλληλων αιθουσών. Έτσι, με αφετηρία το σχολικό έτος 2016-2017, ιδρύονται κάθε έτος οι ΔΥΕΠ και καθορίζονται οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εντός των οποίων θα λειτουργούν οι ΔΥΕΠ. Το σχολείο μας εντάχθηκε για πρώτη φορά και λειτούργησε ως μονάδα ΔΥΕΠ το σχολικό έτος 2018-2019.

2023-2024

Υπουργική Απόφαση Αριθ. 83371/ΚΓ/Δ1/25-07-2023 με θέμα «Ίδρυση Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ). Καθορισμός των σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2023-2024 εντός των οποίων θα λειτουργούν οι Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ)» (ΦΕΚ 4769/Β/27-07-2023).

2022-2023

Υπουργική Απόφαση Αριθ. 90023/ΑΔ/Δ1/20-07-2022 με θέμα «Ίδρυση Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ). Καθορισμός των σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2022-2023 εντός των οποίων θα λειτουργούν οι Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ)» (ΦΕΚ 4032/Β/29-07-2022). 

2021-2022

Υπουργική Απόφαση Αριθ. 101893/Δ1/19-08-2021 με θέμα «Ίδρυση Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ). Καθορισμός των σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2021-2022 εντός των οποίων θα λειτουργούν οι Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ)» (ΦΕΚ 4077/Β/06-09-2021),

2020-2021

Υπουργική Απόφαση Αριθ. 107230/Δ1/19-08-2020 με θέμα «Ίδρυση Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ). Καθορισμός των σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-2021 εντός των οποίων θα λειτουργούν οι Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ)» (ΦΕΚ 3605/Β/29-08-2020). 

2019-2020

Υπουργική Απόφαση Αριθ. 147357/Δ1/23-09-2019 με θέμα «Ίδρυση Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ). Καθορισμός των σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2019-2020 εντός των οποίων θα λειτουργούν οι Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ)» (ΦΕΚ 3646/Β/01-10-2019).  

2018-2019

Υπουργική Απόφαση Αριθ. 134803/ΓΔ4/09-08-2018 με θέμα «Ίδρυση Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ). Καθορισμός των σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2018-2019 εντός των οποίων θα λειτουργούν οι Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ)» (ΦΕΚ 3580/Β/22-08-2018), η οποία στη συνέχεια τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την Υπουργική Απόφαση Αριθ. 002215/ΓΔ4/08-01-2019 (ΦΕΚ 0031/Β/16-01-2019).

2017-2018

Υπουργική Απόφαση Αριθ. 193964/ΓΔ4/10-11-2017 με θέμα «Ίδρυση Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των
Προσφύγων (ΔΥΕΠ). Καθορισμός των σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2017- 2018 εντός των οποίων θα λειτουργούν οι Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ)» (ΦΕΚ 3974/Β/13-11-2017), η οποία στη συνέχεια τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την Υπουργική Απόφαση Αριθ. 056388/ΓΔ4/10-04-2018 (ΦΕΚ 1316/Β/17-04-2018).

2016-2017 

Υπουργική Απόφαση Αριθ. 166646/ΓΔ4/07-10-2016 με θέμα «Καθορισμός των σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2016-17 εντός των οποίων θα λειτουργούν οι Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ)» (ΦΕΚ 3237/Β/10-10-2016), η οποία στη συνέχεια τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με τις ακόλουθες Υπουργικές Αποφάσεις: 174033/Δ1/18-10-2016 (ΦΕΚ 3391/Β/20-10-2016), 181801/ΓΔ4/31-10-2016 (ΦΕΚ 3598/Β/04-11-2016), 184741/ΓΔ4/02-11-2016 (ΦΕΚ 3602/Β/04-11-2016), 197710/ΓΔ4/21-11-2016 (ΦΕΚ 3811/Β/25-11-2016), 198374/ΓΔ4/22-11-2016 (ΦΕΚ 3780/Β/23-11-2016), 208018/ΓΔ4/06-12-2016 (ΦΕΚ 3954/Β/09-12-2016), 215440/ΓΔ4/15-12-2016 (ΦΕΚ 4137/Β/22-12-2016), 222140/ΓΔ4/28-12-2016(ΦΕΚ 4421/Β/30-12-2016), 1400/ΓΔ4/03-01-2017 (ΦΕΚ 0006/Β/09-01-2017). 

 

 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ  ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΔΥΕΠ

Σχετικά με το Πρόγραμμα Σπουδών των ΔΥΕΠ, ισχύουν τα εξής:

Στα Νηπιαγωγεία ακολουθείται το υποχρεωτικό πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Στα Δημοτικά ο χρόνος ανά διδακτικό αντικείμενο κατανέμεται εβδομαδιαία ως ακολούθως:

Διδακτικό αντικείμενο/Μάθημα

Ώρες εβδομαδιαία

Ελληνική Γλώσσα

6

Αγγλικά

4

Μαθηματικά

3

Φυσική Αγωγή

3

ΤΠΕ

2

Αισθητική Αγωγή (Εικαστικά, Μουσική, θεατρική Αγωγή)

2

Στα Γυμνάσια ο χρόνος ανά διδακτικό αντικείμενο κατανέμεται εβδομαδιαία ως ακολούθως:

Διδακτικό αντικείμενο/Μάθημα

Ώρες εβδομαδιαία

Ελληνική Γλώσσα

6

Αγγλικά

4

Μαθηματικά

4

Φυσική Αγωγή

2

Πληροφορική

2

Πολιτισμός και Δραστηριότητες

2

Σχετικά με το ωράριο λειτουργίας των Δομών αυτών, ισχύουν τα ακόλουθα: 

Οι ΔΥΕΠ που ιδρύονται ως Παραρτήματα Νηπιαγωγείων λειτουργούν κατά τις πρωινές ώρες από 08:20 έως 13:00.

Οι ΔΥΕΠ που ιδρύονται ως Παραρτήματα Δημοτικών και Γυμνασίων λειτουργούν κατά τις πρωινές ώρες από 08:30 έως 12:30.

Οι ΔΥΕΠ που ιδρύονται εντός των σχολικών μονάδων λειτουργούν κατά τις μεσημεριανές ώρες από 14:00 έως 18:.00.

Με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή ΠΕ και ΔΕ, κατόπιν εισήγησης του Συντονιστή Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ), δύναται να μεταβάλλεται η ώρα έναρξης και λήξης του ωραρίου χωρίς να μεταβάλλεται η χρονική διάρκειά του.

 

 ΟΔΗΓΟΙ – ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

UNHCR Greece — Οδηγός δραστηριοτήτων για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση       

UNHCR Greece — Εκπαιδευτικό υλικό     

  

 ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

ΝΟΜΟΙ 

ΝΟΜΟΣ Αριθ. 4415/2016 «Ρυθμίσεις για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 159/Α/06-09-2016) – Κεφάλαιο Δ, άρθρο 38 "Ρυθμίσεις για την εκπαίδευση των προσφύγων".

ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

ΚΥΑ Αριθ. 139654/ΓΔ4/23-08-2017 με θέμα «Οργάνωση, λειτουργία, συντονισμός και πρόγραμμα εκπαίδευσης των Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (Δ.Υ.Ε.Π.), κριτήρια και διαδικασία στελέχωσης των εν λόγω δομών» (ΦΕΚ 2985/Β/30-08-2017). ΙΣΧΥΕΙ

ΚΥΑ Αριθ. 180647/ΓΔ4/27-10-2016 με θέμα «Ίδρυση, οργάνωση, λειτουργία, συντονισμός και πρόγραμμα εκπαίδευσης των Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (Δ.Υ.Ε.Π.), κριτήρια και διαδικασία στελέχωσης των εν λόγω δομών» (ΦΕΚ 3502/Β/31-10-2016). ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ & ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ 

ΚΥΑ Αριθ. 152360/ΓΔ4/19-09-2016 με θέμα «Ίδρυση, οργάνωση, λειτουργία, συντονισμός και πρόγραμμα εκπαίδευσης των Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ), κριτήρια και διαδικασία στελέχωσης των εν λόγω δομών» (ΦΕΚ 3049/Β/23-09-2016). ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ & ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ

 

Ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων για την ΕΔΥ (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης)

∞∞ 

Σχολικό έτος 2023-2024

Αγαπητοί γονείς,

Όπως τις δύο προηγούμενες χρονιές έτσι και φέτος, από την έναρξη του διδακτικού έτους, λειτουργεί στο σχολείο μας η Ε.Δ.Υ. (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης), η οποία απαρτίζεται από την Διευθύντρια της σχολικής μονάδας (Μαντά Α.), έναν ψυχολόγο (Καραξάνης Α.), μία κοινωνική λειτουργό (Λαζαρίδου Ε.) και μία εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής (Ναούμη Μ.). Ως ημέρα λειτουργίας της Ε.Δ.Υ. έχει οριστεί η Δευτέρα.

Προκειμένου λοιπόν να διευκολυνθεί το έργο της Επιτροπής και να κερδίσουμε πολύτιμο χρόνο, σας επισυνάπτω την σχετική Πρόσκληση–Ενημερωτική Επιστολή, την Υπεύθυνη Δήλωση Συναίνεσης γονέων/κηδεμόνων, καθώς και το Πρωτόκολλο Συνεργασίας ΕΔΥ & γονέων/κηδεμόνων, το οποίο αντικαθιστά τις Υπεύθυνες Δηλώσεις.

Πρόσκληση – Ενημερωτική Επιστολή       

Υπεύθυνη Δήλωση Συναίνεσης    

Πρωτόκολλο Συνεργασίας – Επικοινωνίας      

Πάντα στη διάθεσή σας,

Η Διευθύντρια

Για να μην ξεχάσετε ...

Τι ώρα είναι ...

Βρισκόμαστε εδώ

Ο καιρός

Πρωτοσέλιδα

Επισκέπτες

256681
Σήμερα
Χθες
Αυτή την εβδομάδα
Αυτό το μήνα
Συνολικά
53
98
600
335
256681

Η δική σου IP : 10.2.5.13
03-05-2024 06:24:11

ERASMUS logo

Iky-logo

eTwinning logo

iep-logo

Στοιχεία Επικοινωνίας

Γυμνάσιο Ζηπαρίου
Ταχυδρομική Διεύθυνση :  Ζηπάρι, 85300 Κως 
τηλ :  22420 69379, 22420 69949 
fax :  22420 69379 

Copyright © 2024 Γυμνάσιο Ζηπαρίου Rights Reserved.